oktober 30, 2008

Photos



Ärsch, nu har jag hittat lite bilder på kameran som jag tagit idag.
Det blev i stort sätt svart/vitt som Doc.Martens kopiorna, och svarta trosor med
vita hjärtan på ifrån Topshop som jag ville visa för jag tycker de är så söta.
Annars en random bild av mig själv med sprängande
huvudvärk, jobbigt men får leva med det.

Btw, om bloggen kanske ser lite konstig ut nu eller rättare sagt tom ut så är det
för
jag ska ändra designen, färger,text allt, rubbet! Så de är bara att hoppas att
slutresultatet blir bra. Nu säger jag God Natt för nu ska jag sova!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Hihi tack :D Jag älskar dina som du hade på klassfotot! Jag bara: Gaah! Ge mig! :D Var är de köpta?
Vi saknar dig från klassen :( Hoppas du har det toppen med ny skola och allt...?
Kram :)

Anonym sa...

Sv: Oh, så pass! Det kanske man skulle ta och testa :P
Vad skönt att höra att allt är bra och sådär :D vad är det du går nu då? Fortfarande något inom textil? :)
Kram