april 01, 2009

18.03.09

i ett soligt Stockholm. snygga miner
Söta rosa spännen, fjärilar och blommor.


Stockholm
Min sötnos Deb.
Och världens godaste glass innan bussen gick hem, yummie!
Hej! jag har inte varit hemma så mycket känns det som, så man kan nog säga
att jag haft lite utav en bloggpaus. Men nu är jag tillbaxs iallafall. Mars har nog
varit en av de roligaste månaderna än så länge. Vart på Håkan och sen för
kanske sisådär 2 veckor sedan var jag i Stockholm och såg An Café, shoppa,
träffade Daniel och hade riktigt roligt! De var ganska skönt att
komma iväg från allt skolarbete ett tag, det behövdes verkligen.
Men nu tänkte jag sova, Godnatt alla fina läsare!

1 kommentar:

Deb sa...

Tack för för alla roliga minnen i Stockholm gumman! :D Ska bli så kul att återvända dit sen.! <3 //Deb