juli 22, 2009

Hejsan!


Hejsan svejsan i lingonskogen! eller iallafall hej! dagarna svischar förbi med att
i stort sätt inget att göra på (great) men har börjat på en del sy projekt så de
är ju något iallafall. Himlen e molnig och det är ganska trist. Vart försvann
solen? den saknas här! jag skriver otroligt mycker "iallafall" idag har ja märkt.
hehe! lite kul typ :P men nu ska jag fortsätta greja på mitt himmelsblåa
"projekt" och här någon dag framöver kommer jag lägga in massa bilder på
kläder och saker jag sytt, verkar som jag glömt och visa min och min
systers skolavslutningsklänningar som jag sytt. Japp nått sånt blir det
framöver! trevligt som tusan. Men kram på alla och kommentarer dör jag
inte av. Kul och se om någon ute i universum läser den här bloggen eller inte.

Kram kram!

Inga kommentarer: