augusti 04, 2009

Ändring (igen)

Hej (igen), vet inte vad det är med mig idag men känns som jag bara vill skriva ett till
när jag nästan nyss skrivit ett. Men de e positivt! Tänkte iallafall berätta att
jag tänker skriva Engelsk översättning till alla nya inlägg, ifall man har utländska
läsare som inte kan Svenska så är väl de ganska händigt!


Hi (again), i don´t know what it is with me today it just feels like i want to
write a new entry when i just wrote one. But thats positive! Anyway i was going
to tell you that i´m going to write a English translation to every entry from now
on for the foreign readers that can´t understand Swedish. That can be kinda handy!

3 kommentarer:

LENA sa...

hihi ja de är sötnosar :)
*puss*, http://lenakarlsen.blogg.se ღ

jossan sa...

tack <3 jodå det är bra :) händer idag? ;)
kram

jossan sa...

roligt :) jag ska ut och sola nu ;)ps. vad tycker du om mitt nya halsband och mitt nya nagellack?
kram