Hej igen! jag hitta lite bilder på en ny familjemedlem som heter Brum på datorn. Det är inte min kanin det är min lillasysters men visst är han söt? Helt sjukt söt enligt mig! :) Men nu säger jag God Natt!
Hi again! I found some pictures on our new family member, his name is Brum and i think he is very cute! but now i really need to go to bed. Night night!
Tänkte lägga in en bild på min söt söta lilla pyre, Pyret som är bara min studsiga lilla kaninvän. Hon är jättesöt och gillar att mysa i min säng. Kram!