Visar inlägg med etikett tåg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tåg. Visa alla inlägg

februari 03, 2009

Helgen.


Torsdag kväll, packade jag min resväska.


På Lördagen åkte jag och Michaela till Kristianstad

Gick runt där och kolla :)



Sen kollade vi på film och åt glass på kvällen.

Åkte hem på Söndagen igen, snöoväder i Lund.

oktober 18, 2008

train

25-29 oktober så är jag i Stockholm hos mina kusiner
ska bli så kul tycker jag. Så vid den här tiden nästa vecka så
är jag där. . Ska bli jättekul! Men tar med datorn så de blir
förhoppningsvis bloggning när jag är där.