skip to main
|
skip to sidebar
Visar inlägg med etikett
ballerina
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
ballerina
.
Visa alla inlägg
november 02, 2008
MusicBox
Jag vill mer än gärna just nu ha en fin låda och när man
lyfter på locket spelas
en fin liten melodi och en ballerina
som dansar runt till musiken. vore väldigt fint må jag säga . . .
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggarkiv
▼
2009
(100)
▼
september
(1)
Hej!
►
augusti
(13)
►
juli
(16)
►
juni
(11)
►
maj
(13)
►
april
(21)
►
mars
(2)
►
februari
(7)
►
januari
(16)
►
2008
(97)
►
december
(4)
►
november
(19)
►
oktober
(24)
►
september
(21)
►
augusti
(24)
►
juli
(5)
Om mig
Amanda
Hej, Jag heter Amanda är 17 år skriver om lite allt möjligt som till exempel kläder, dagdrömmar och rosetter! läs gärna och kram på alla :)
Visa hela min profil