Visar inlägg med etikett musik. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett musik. Visa alla inlägg

juli 28, 2009

Rabbit heart + fluorescent adolescent




Lyssna på dem! nu ska jag snart dra och träffa patrik, Kram!




april 02, 2009

playlist

Franz Ferdinand - Katherine kiss me
The Decembersist - Raincoat song
James Blunt - Tears and Rain
Sibiria - jag kunde ha varit (vad som helst)
Belle and Sebastian - Your secrets

fiin musik...

januari 12, 2009

november 05, 2008

november 04, 2008

Tralala lilla molntuss


Blä, är sjuk idag. Så tänkte lägga lite bilder på vad jag pyssla ihop igår.
Blev en rosett sak som man kan ha på fingret och i håret om man nu vill de,
och så blev det en present till en kompis Hhm.. hoppas hon kmmr tycka om den bara.
Bob hund kommer göra mig sällskap resten av dagen kan jag gissa och Håkan också.

november 02, 2008

MusicBox

Jag vill mer än gärna just nu ha en fin låda och när man lyfter på locket spelas
en fin liten melodi och en ballerina
som dansar runt till musiken. vore väldigt fint må jag säga . . .

oktober 27, 2008

Music


Lyssna på den här killen förresten, riktigt bra tycker jag . . säg till om någon håller med!

oktober 20, 2008

oktober 14, 2008

Little Garden


Kate Nash little Red, är en av de finaste melodierna tycker jag, finns här!

september 22, 2008

augusti 04, 2008