Visar inlägg med etikett dagen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dagen. Visa alla inlägg

september 09, 2008

Not feeling the way i should

jag är förskyld och så har jag feber, det kan bli hemskt tråkigt efter en
dag att bara sitta inne på en stol eller ligga på sängen och inte göra
någoting annat än att dagdrömma och sjunga på fina melodier,men
hoppas på att tillfriskna snarast. Allt vore lite mer trevligare och
roligare då. Kram !

juli 31, 2008

Flyg du lilla fjäril


Dagen har vart helt okej men dagen blev lite för tidig för att åka ut
och kolla på kläder om någon känner sig träffad?
Men iallafall så hitta jag en uurfin klänning som var sådär härligt
blommig och sara köpte en likadan i en annan färg-kombo bara men
fina var dem iallafall, klänningar kan man inte få för många av.
Sen var det av till mammas kompis födelsedag och jag tog en hel
del kort på bmx-hoppande andreas fick faktiskt prova den några
gånger men fick lite panik i full fart när jag inte hittade bromsen om
någon förstår vad jag menar?

Skolan börjar snart, påettungefärsådärtreveckor lång tid kvar men
det ska bli kul måste köpa lite grejor som måste följa med i
flytten som kudde + täcke och ett absolut måste är usb- minnen !
eller va de nu heter igen.