Visar inlägg med etikett skola. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett skola. Visa alla inlägg

november 22, 2008

Built by Wendy!

Built by Wendy, genialt, fint, och ge mig dessa så blir jag nöjd.
Imorgon , öppet hus skolan. Lär bli intressant. Kram!

oktober 09, 2008

so lets jump out the window


Hej! Sitter nu och har rast, håltimma eller va man nu ska kalla det.
Ganska tråkigt men då är det bra att man går i en skola på elva våningar
så kan man åka runt på varje våning och utforska ganska kul faktiskt,
åkte upp till åttonde våningen för sisådär fem minuter sen och
kika ut igenom fönstret, ganska fint va?

Hade annars på mej spetsklänning,prickiga ben och mysig halsduk.

augusti 24, 2008

She was pretty in places



De nya skorna som jag helt klart ÄLSKAR , va på stan med Paulina
igår och sedan plocka vi svamp , de va "svampfaktor" på hunneberg.
De första dagarna i skolan tycker jag har var pretty niice, bilder på
mitt internatrum och andra kommer nog någon dag men bloggning
vardagarna kommer de inte vara lika mycket av, har inte
fixat mobilt bredband på någon av mina datorer än så de
kommer väl snart de också.

juli 31, 2008

Flyg du lilla fjäril


Dagen har vart helt okej men dagen blev lite för tidig för att åka ut
och kolla på kläder om någon känner sig träffad?
Men iallafall så hitta jag en uurfin klänning som var sådär härligt
blommig och sara köpte en likadan i en annan färg-kombo bara men
fina var dem iallafall, klänningar kan man inte få för många av.
Sen var det av till mammas kompis födelsedag och jag tog en hel
del kort på bmx-hoppande andreas fick faktiskt prova den några
gånger men fick lite panik i full fart när jag inte hittade bromsen om
någon förstår vad jag menar?

Skolan börjar snart, påettungefärsådärtreveckor lång tid kvar men
det ska bli kul måste köpa lite grejor som måste följa med i
flytten som kudde + täcke och ett absolut måste är usb- minnen !
eller va de nu heter igen.