Visar inlägg med etikett gästis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett gästis. Visa alla inlägg

september 07, 2008

Oh my friend.

hej, här kommer en "gästoutfit" på min vän Paulina,
jättefint tycker jag :) Hon hade födelsedagskalas med
släkten igår och jag var också bjuden, de va kul ..

Sov över hos henne och kom hem idag vid 6 tiden men
vi har haft jättekul tycker jag. Imorgon är det måndag..

Kofta,body, kjol ifrån GT, Skor Wedins , och väskan
var hennes farmors en gång i tiden.