hej, här kommer en "gästoutfit" på min vän Paulina,jättefint tycker jag :) Hon hade födelsedagskalas med
släkten igår och jag var också bjuden, de va kul ..
Sov över hos henne och kom hem idag vid 6 tiden men
vi har haft jättekul tycker jag. Imorgon är det måndag..
Kofta,body, kjol ifrån GT, Skor Wedins , och väskan
var hennes farmors en gång i tiden.