Visar inlägg med etikett paulina. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett paulina. Visa alla inlägg

juni 10, 2009

Mejeriet



Någon gång förra veckan var jag och Paulina och käka på Mejeriet,
världens godaste mackor! Den vi käkade heter saga mina smaklökar dansade.
Mums!

september 07, 2008

Oh my friend.

hej, här kommer en "gästoutfit" på min vän Paulina,
jättefint tycker jag :) Hon hade födelsedagskalas med
släkten igår och jag var också bjuden, de va kul ..

Sov över hos henne och kom hem idag vid 6 tiden men
vi har haft jättekul tycker jag. Imorgon är det måndag..

Kofta,body, kjol ifrån GT, Skor Wedins , och väskan
var hennes farmors en gång i tiden.

augusti 17, 2008

And you stood and said oh my god till she said




Fotograf: Jag
Modell: Paulina
Vart med Paulina idag och tagit kort på hennes nya klänning
som jag sytt till henne, ett namn har den också för den heter
Blue heart pocket dress, den är fiin riktigt nöjd med den . .