Visar inlägg med etikett paulina. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett paulina. Visa alla inlägg
juni 10, 2009
september 07, 2008
Oh my friend.
hej, här kommer en "gästoutfit" på min vän Paulina,jättefint tycker jag :) Hon hade födelsedagskalas med
släkten igår och jag var också bjuden, de va kul ..
Sov över hos henne och kom hem idag vid 6 tiden men
vi har haft jättekul tycker jag. Imorgon är det måndag..
Kofta,body, kjol ifrån GT, Skor Wedins , och väskan
var hennes farmors en gång i tiden.
augusti 17, 2008
And you stood and said oh my god till she said
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


