Visar inlägg med etikett inspration. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett inspration. Visa alla inlägg

november 06, 2008

Pretty girl

http://www.thesartorialist.blogspot.com

Fin,finare finast är denna tjej tycker jag. Väldigt sött & fint
vill ha väskan. Väldigt fin tycker jag. Kram!

oktober 01, 2008

Onsdag

Hej! Onsdag är det ju och tänkte bara visa den här
bilden som jag tycker är så fiin! De ser ju ut som prinsessor
eller älvor.. Ja, älvor passar perfekt! Men nu ska jag vara tråkig
och börja plugga Engelska innan det blir sängdags!

september 21, 2008

Florence

Inspration hittar jag mer och mer hos garancedore.fr , helt
underbart fina bilder .. Den här Florence är så söt i sin outfit.
Men nu väntar frukost sen kommer nya designen och
bilder på de nya inköpen ifrån Göteborg.