skip to main |
skip to sidebar
http://www.thesartorialist.blogspot.com Fin,finare finast är denna tjej tycker jag. Väldigt sött & fint vill ha väskan. Väldigt fin tycker jag. Kram!
Hej! Onsdag är det ju och tänkte bara visa den här bilden som jag tycker är så fiin! De ser ju ut som prinsessor eller älvor.. Ja, älvor passar perfekt! Men nu ska jag vara tråkig och börja plugga Engelska innan det blir sängdags!
Inspration hittar jag mer och mer hos garancedore.fr , helt underbart fina bilder .. Den här Florence är så söt i sin outfit. Men nu väntar frukost sen kommer nya designen och bilder på de nya inköpen ifrån Göteborg.