Visar inlägg med etikett Söndag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Söndag. Visa alla inlägg

juni 21, 2009

Dresses



Två klänningar båda från Topshop.

maj 25, 2009

Sov gott.

Såhär ser det ut utanför mitt fönster nu ungefär, tror jag ska
sova.. God natt allt fint folk!

maj 12, 2009

sockervadd + karuseller

Syster fyllde ju år i Lördags! men i Söndags var vi på Liseberg.
Det var rolit som bara den, massa massa massa sockervadd
och massa massa karuseller är perfekt för en solig Söndag!

april 27, 2009

Picknick (igen)


När våren kommer blir det massa picknicks! I Söndags var
jag och lillasyrran ute på picknick igen.. Det blev
bullar saft och godis! Så gick vi och lämna vi ett par tights
hos en kompis så fanns det en öronproppsautomat där så
nu har vi 8 par rosa/gula öronproppar!

april 26, 2009

You make my heart jump twice!


Idag har varit en helt underbar dag! Jag är så glad just nu,
svårt att beskriva känslan från topp till tå..
Kram!

januari 18, 2009

Söndags vals

Söndag idag, har mest bestått av att plugga och tjatat med
med min lillasyster. Det hände inte så mycket men en trevlig
Söndag har det varit. Och jag tycker om att hopp på bilder, och att
sitta i källaren. Det är mysigt! Kram

december 14, 2008

Snow




Gatulamporna lyste i vintermörkret..
Jag gick hem en Torsdagskväll..
Snön låg kvar på marken med det gör den
inte längre.

God Natt!

november 30, 2008

For the price Of a cup of tea

Kofta lager 157, linne crocker, kjol Monki och brosch secondhand.

Jaopp, idag är det Söndag. Kallt men mysigt. Och imorn
är det Måndag och det betyder Göteborg med Deb efter skolan.
Men nu ska jag skriva klart min novell och dricka té , kram!

november 23, 2008

Sunday, it's cold.


Hej, idag/ikväll/ om en stund så ska jag på bio med min lillasyster.
Hon fick bestämma film så de blev Madagaskar 2, tror den blir kul!
Annars så är jag trött var Öppet hus i skolan igår så, är trött.
Och imorn är jag ledig hela dagen så det blir plugg tror jag men
med en väldigt lång sovmorgon. Kram!

november 16, 2008

Pink


Ny blomma och kruka, imorn är de Måndag och jag kan inte sova, kram!

oktober 26, 2008

Söndag

Just nu sitter jag hos min Morbror i Stockholm och ska in till
stan och kolla runt lite.. Annars så kom jag på att jag har namnsdag idag!
grattis till mig själv och alla andra Amanda:or där ute!

oktober 19, 2008

"Krossad sammet hette tyget i affären"

Kjol som egentligen är duvblå som jag sytt idag.

oktober 05, 2008

dreamy me . .

Acne,Fendi,Sonia Rykiel, Miumiu
En höstdag i solen klädd i detta och ett par svarta strumpbyxor och en stor mysig
kofta skulle passa mig
himlans bra! Lika bra som foten och strumpan passar
ihop. Men nu ska jag färga håret chokladbrunt!

Kram

september 21, 2008

Sådär

Nu är det en liten förändring på bannern, inte mycket men
det är bättre än ingeting tycker jag ändå. Hhm. ..Vet inte
något mer jag ska skriva.
Kram ,

Florence

Inspration hittar jag mer och mer hos garancedore.fr , helt
underbart fina bilder .. Den här Florence är så söt i sin outfit.
Men nu väntar frukost sen kommer nya designen och
bilder på de nya inköpen ifrån Göteborg.