Syster fyllde ju år i Lördags! men i Söndags var vi på Liseberg. Det var rolit som bara den, massa massa massa sockervadd och massa massa karuseller är perfekt för en solig Söndag!
När våren kommer blir det massa picknicks! I Söndags var jag och lillasyrran ute på picknick igen.. Det blev bullar saft och godis! Så gick vi och lämna vi ett par tights hos en kompis så fanns det en öronproppsautomat där så nu har vi 8 par rosa/gula öronproppar!
Söndag idag, har mest bestått av att plugga och tjatat med med min lillasyster. Det hände inte så mycket men en trevlig Söndag har det varit. Och jag tycker om att hopp på bilder, och att sitta i källaren. Det är mysigt! Kram
Kofta lager 157, linne crocker, kjol Monki och brosch secondhand.
Jaopp, idag är det Söndag. Kallt men mysigt. Och imorn är det Måndag och det betyder Göteborg med Deb efter skolan. Men nu ska jag skriva klart min novell och dricka té , kram!
Hej, idag/ikväll/ om en stund så ska jag på bio med min lillasyster. Hon fick bestämma film så de blev Madagaskar 2, tror den blir kul! Annars så är jag trött var Öppet hus i skolan igår så, är trött. Och imorn är jag ledig hela dagen så det blir plugg tror jag men med en väldigt lång sovmorgon. Kram!
Just nu sitter jag hos min Morbror i Stockholm och ska in till stan och kolla runt lite.. Annars så kom jag på att jag har namnsdag idag! grattis till mig själv och alla andra Amanda:or där ute!
En höstdag i solen klädd i detta och ett par svarta strumpbyxor och en stor mysig kofta skulle passa mig himlans bra! Lika bra som foten och strumpan passar ihop. Men nu ska jag färga håret chokladbrunt!
Inspration hittar jag mer och mer hos garancedore.fr , helt underbart fina bilder .. Den här Florence är så söt i sin outfit. Men nu väntar frukost sen kommer nya designen och bilder på de nya inköpen ifrån Göteborg.