Visar inlägg med etikett allt möjligt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett allt möjligt. Visa alla inlägg
september 20, 2008
augusti 18, 2008
Picknick
Jag är nyvaken men attans vad jag är nervös och jättenyfikenpå hur allt kommer bli imorgon. Skolan börjar då och idag ska jag
packa och säga - Vi ses snart, jag kommer sakna er! till vänner som
jag verkligen kommer att sakna. Men det kommer bli så himlans kul
flyttar till skåne imorgon. Jag kommer gå i skolan här.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
