Visar inlägg med etikett allt möjligt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett allt möjligt. Visa alla inlägg

september 20, 2008

And i will be singing a song that i really sad and sweet

Hej ! Varit i Göteborg idag och köpt lite fint
mestadels ifrån Monki faktiskt, bilder på det kommer
imorgon .. Men vet inte vad jag ska skriva nu så allihopa
ha en superbra lördagkväll!

augusti 18, 2008

Picknick

Jag är nyvaken men attans vad jag är nervös och jättenyfiken
på hur allt kommer bli imorgon. Skolan börjar då och idag ska jag
packa och säga - Vi ses snart, jag kommer sakna er! till vänner som
jag verkligen kommer att sakna. Men det kommer bli så himlans kul
flyttar till skåne imorgon. Jag kommer gå i skolan här.