Visar inlägg med etikett lördag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett lördag. Visa alla inlägg

augusti 01, 2009

flyg lilla fjäril


Fint väder kan resultera i glädjeskutt på någon åker mitt ute i ingenstans.

Lördag

Hej hej, idag var jag och mamma och systrar ute i västra tunhem och
åkte bil, eftersom vi skulle först åka till erikshjälpen i vänersborg och
kika lite men så visade det sig att dom hade stängt så vi tog en finare väg
hem och på himlen som ni kanske ser precis över skogen finns en liten svart
prick och det tror jag var en luftballong! såg iallafall ut som en sådann.

maj 17, 2009

Kalas

Igår var jag på 75-års kalas min mormors bror fyllde år.
Jag kan nog sammanfatta hela kalaset med att jag åt alldelles för många
kakor, drack massa kaffe och tog kort på nästan allt.
Men det var ganska trevligt endå!

maj 09, 2009

Önskar allt kunde vara annorlunda

Hej! idag är det lördag och typ den första händelserika helgen
på riktigt riktigt länge. Och min lillasyster fyller tonåring,
Grattis! annars ska man till Liseberg imorgon..
Det ska bli roligt men jag är fortfarande inte jätteglad.

april 19, 2009

Lördag


På lördagen hitta jag dessa solglasögon för en guldpeng i en second hand
affär ett riktigt fynd enligt mej. köpte tyget i bakgrunden också.
det påminner lite om en picknick filt, kanske ska sy en klänning eller
något annat fint av de. Vi får se! Kram

april 05, 2009

If you find yourself caught in love

Hej! igår var det jättejätte fint väder så jag och Deb åkte ner till
gamle dal och hade en "mini-picknic" i solskenet. Det blev så varmt så
strumpbyxorna åkte av. Barbent och solsken var jättehärligt.
Så vi drack jordgubbs festis och åt kakor tills vi hade ont i magen.
Sen påvägen hem hitta vi en fräck katt på en mur. Mjaou Mjaou!

februari 15, 2009

I do what i can



Lördag eller även kallad (alla hjärtans dag) så var jag bara med
min lillasyster. Vi gick runt på en långpromenad och tog kort, vårsolen
sken som bara den idag så allt va så fint. Och den vita snön va vitare än
vanligt. Linnéa tog upp en stor isbit och höll den upp mot solen
och sa. " visst ser det ut som en diamant ? " väldigt fint ! :)

januari 10, 2009

Amanda Kladdar

Jag är fortfarande sjuk (suck), feber och förskyld bara men inte kul ändå.
Hoppas jag är frisk på Måndag, hoppas hoppas!

december 14, 2008

Jag är sur.

Min kamerasladd är borta! Panik! det som inte fick hända!

november 15, 2008


Hade den här bilden på skrivbordet och den är fin.
Har ändå så inget vettigt att skriva. Kram!

november 01, 2008

You promised me Broadway was waiting for me

Låter bilden prata för sig själv tror jag, haha!

oktober 12, 2008

Järnväg

Två bilder ifrån gårdagen då. Jag och syster min vandra runt i
staden och åt marknadsnougat, mums! och så gick vi på gamla järnvägar.

oktober 05, 2008

Lördag

Hösten är här mina vänner!

Lördagen spenderades med Paulina, vi åt Ben&Jerrys ute i höstsolen
gick runt bland färgglada höstlöv och bara hade trevligt!

september 20, 2008

And i will be singing a song that i really sad and sweet

Hej ! Varit i Göteborg idag och köpt lite fint
mestadels ifrån Monki faktiskt, bilder på det kommer
imorgon .. Men vet inte vad jag ska skriva nu så allihopa
ha en superbra lördagkväll!

augusti 30, 2008

I need a permatent vacation

De va ungefär en vecka sedan sist, men som jag troligtvis
skrev i något av mina tidigare inlägg så kommer de bli lite
segt med nya inlägg, mitt mobila bredband har ej kommit
än så men de kommer jag lovar. var inne på Permanent
Vacations hemsida idag och hitta Elaine Dress och
kom på att jag är i stoort behov av den just precis nu!