Visar inlägg med etikett lördag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett lördag. Visa alla inlägg
augusti 01, 2009
Lördag
åkte bil, eftersom vi skulle först åka till erikshjälpen i vänersborg och
kika lite men så visade det sig att dom hade stängt så vi tog en finare väg
hem och på himlen som ni kanske ser precis över skogen finns en liten svart
prick och det tror jag var en luftballong! såg iallafall ut som en sådann.
maj 17, 2009
maj 09, 2009
Önskar allt kunde vara annorlunda
april 19, 2009
april 05, 2009
If you find yourself caught in love
gamle dal och hade en "mini-picknic" i solskenet. Det blev så varmt så
strumpbyxorna åkte av. Barbent och solsken var jättehärligt.
Så vi drack jordgubbs festis och åt kakor tills vi hade ont i magen.
Sen påvägen hem hitta vi en fräck katt på en mur. Mjaou Mjaou!
februari 15, 2009
I do what i can
Lördag eller även kallad (alla hjärtans dag) så var jag bara med
min lillasyster. Vi gick runt på en långpromenad och tog kort, vårsolen
sken som bara den idag så allt va så fint. Och den vita snön va vitare än
vanligt. Linnéa tog upp en stor isbit och höll den upp mot solen
och sa. " visst ser det ut som en diamant ? " väldigt fint ! :)
januari 10, 2009
december 14, 2008
november 01, 2008
oktober 12, 2008
oktober 05, 2008
september 20, 2008
augusti 30, 2008
I need a permatent vacation
skrev i något av mina tidigare inlägg så kommer de bli lite
segt med nya inlägg, mitt mobila bredband har ej kommit
än så men de kommer jag lovar. var inne på Permanent
Vacations hemsida idag och hitta Elaine Dress och
kom på att jag är i stoort behov av den just precis nu!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



