Visar inlägg med etikett måndag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett måndag. Visa alla inlägg

augusti 03, 2009

maj 18, 2009

Psst!


Psst! Just nu ser det ut som att jag flyttar till hösten,
mer får ni inte veta än men jag är glader!

p.s bra låt jens lekman A sweet summers night at on hammer hill.

februari 02, 2009


Karlshamn.
Det har inte vart någon uppdatering i helgen för jag har
vart hos en kompis i Blekinge, Karlshamn.

Bilder kommer snart!

januari 12, 2009


And when i saw you kissing that girl.
My heart, it shatterd
and my eyes, they watered
And when i tried to speak, i shu-tterd.

(Kate Nash - We get on)

december 08, 2008

Dear Santa,


november 24, 2008

Notes

Tomma sidor som ska fyllas med teckningar, dikter och annat.
Fin blå färg är boken i iallafall. kram!

november 10, 2008

Miss dior cherié

I brist på annat postar jag en bild på en fin parfymflaska.

oktober 27, 2008

Music


Lyssna på den här killen förresten, riktigt bra tycker jag . . säg till om någon håller med!

augusti 18, 2008

Picknick

Jag är nyvaken men attans vad jag är nervös och jättenyfiken
på hur allt kommer bli imorgon. Skolan börjar då och idag ska jag
packa och säga - Vi ses snart, jag kommer sakna er! till vänner som
jag verkligen kommer att sakna. Men det kommer bli så himlans kul
flyttar till skåne imorgon. Jag kommer gå i skolan här.

augusti 04, 2008

These rainy days

Jag är lite sådär eller väldigt mycket uttråkad just precis nu, kan
någon komma på något kul man kan göra när det piss regnar ute, jag
har lixom kollat på film,lyssnat (lyssnar) på musik, ska börja måla
lite skulle jag tro, men jag vet inte vad jag ska göra precis just nu eller
kanske jag får sitta här och sjunga lite (fast inte för högt) men
hoppas inte att grannarna kommer ner och klagar på mig bara, nu
babblar jag bara men de får ni allt vänja er med!