
Visar inlägg med etikett måndag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett måndag. Visa alla inlägg
augusti 03, 2009
maj 18, 2009
februari 02, 2009
januari 12, 2009
december 08, 2008
november 24, 2008
Notes
november 10, 2008
oktober 27, 2008
augusti 18, 2008
Picknick
Jag är nyvaken men attans vad jag är nervös och jättenyfikenpå hur allt kommer bli imorgon. Skolan börjar då och idag ska jag
packa och säga - Vi ses snart, jag kommer sakna er! till vänner som
jag verkligen kommer att sakna. Men det kommer bli så himlans kul
flyttar till skåne imorgon. Jag kommer gå i skolan här.
augusti 04, 2008
These rainy days
Jag är lite sådär eller väldigt mycket uttråkad just precis nu, kan
någon komma på något kul man kan göra när det piss regnar ute, jag
har lixom kollat på film,lyssnat (lyssnar) på musik, ska börja måla
lite skulle jag tro, men jag vet inte vad jag ska göra precis just nu eller
så kanske jag får sitta här och sjunga lite (fast inte för högt) men
hoppas inte att grannarna kommer ner och klagar på mig bara, nu
babblar jag bara men de får ni allt vänja er med!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



