Visar inlägg med etikett bio. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bio. Visa alla inlägg
juli 28, 2009
november 23, 2008
Sunday, it's cold.
Hej, idag/ikväll/ om en stund så ska jag på bio med min lillasyster.
Hon fick bestämma film så de blev Madagaskar 2, tror den blir kul!
Annars så är jag trött var Öppet hus i skolan igår så, är trött.
Och imorn är jag ledig hela dagen så det blir plugg tror jag men
med en väldigt lång sovmorgon. Kram!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)