Visar inlägg med etikett håkan hellström. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett håkan hellström. Visa alla inlägg

mars 09, 2009

Magiskt men tragiskt


Jag och min kära "partner in crime" Deb tog oss till Skövde och såg Håkan!
Lika underbart som vanligt, med hem blev det en till fin fin tygväska
och en plansch som hänger fint på väggen.

september 30, 2008

Plötsligt hamnar man väl under en spårvagn

Jag har ju glömt att visa min nya favoritkasse som jag köpte
i fredags när jag var på Håkan! Kommer aldrig glömma den dagen.

september 27, 2008

Dimmiga dar, det där var fina dagar


Två bilder ifrån igår av sisådär 80 stycken .. Det var såå
underbart ! Var där med sara och hanna , om jag ska vara ärlig
vet jag inte vad jag ska skriva för det var helt underbart ! ! ! ! !