Mitt andra photoshop kollage yey! Men iallafall jag skulle lätt kunna klara mig på A.P.C senaste kollektion men just nu kan ju den också bara sväva in my dreams! som allt annat.
Japp! idag är det Fredag och det var så fint väder så jag och linnea bestämde oss för att ha picknic. Var jättevarmt idag så barbent idag med. Mysigt som bara den! Kram
Jag och min kära "partner in crime" Deb tog oss till Skövde och såg Håkan! Lika underbart som vanligt, med hem blev det en till fin fin tygväska och en plansch som hänger fint på väggen.
Hejsan ! Jao, som ni kanske märkt så syr jag klänningar så fort jag får tid över och i förrgår sydde jag denna rutiga med rosett på ryggen, Men nu är det fredag och ikväll blir det gitarrspel och måla kolteckningar..
Två bilder ifrån igår av sisådär 80 stycken .. Det var såå underbart ! Var där med sara och hanna , om jag ska vara ärlig vet jag inte vad jag ska skriva för det var helt underbart ! ! ! ! !
God morgon läsare ! Tänkte skriva något bra och fint såhär på morgonen. Men kasta in en bild istället på en gammelrosa soffa som jag och min lillasyster hitta ute i skogen förra helgen. Riktigt fin tycker jag. .
Hejsan allihopa , jag är nyss hemkommen ifrån Båstad nu ungefär. Mer nyss hemkommen ifrån frissan istället ska jag nog säga, jag har klipptmej. Det blev så himlans fint men bilder på de kommer kanske på lördag eller söndag för ikväll ska vi fira mammas födelsedag och imorn så fyller min favoritPaulina år så henne måste man juh fira också.