Visar inlägg med etikett fredag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett fredag. Visa alla inlägg

maj 29, 2009

Paper plane



Jao, inte uppdaterat så mycket. Vek ett flygplan av ett kvitto förut
när jag hade jättetråkigt. Kram

maj 15, 2009

A.P.C

Mitt andra photoshop kollage yey! Men iallafall jag skulle lätt
kunna klara mig på A.P.C senaste kollektion men just nu kan
ju den också bara sväva in my dreams! som allt annat.

april 24, 2009

Rosett



Sytt en rosa Rosett, en ljusrosa sådann.

april 10, 2009

Fredag




Japp! idag är det Fredag och det var så fint väder så jag och
linnea bestämde oss för att ha picknic. Var jättevarmt idag
så barbent idag med. Mysigt som bara den! Kram

mars 09, 2009

Magiskt men tragiskt


Jag och min kära "partner in crime" Deb tog oss till Skövde och såg Håkan!
Lika underbart som vanligt, med hem blev det en till fin fin tygväska
och en plansch som hänger fint på väggen.

januari 16, 2009

hjärta<3 photobooth


Amanda har klippt en kortare lugg. Fint!

januari 09, 2009

Rosett klänning #


Klänning, fröken A
Hej! gjorde klart den här klänningen idag, va annars ska man
göra när man är sjuk? Inte vet jag. Kram!

november 28, 2008

eiffeltower

Halsband, Eiffeltornet mitt nya favorithalsband.

november 21, 2008

Snow

De första snöflingorna förr ifrån himlen igår. .

november 14, 2008

It´s Friday!


Skirt top tights - Topshop, Bag -Celine and shoes Minimarket

oktober 31, 2008

Mjaou

Min nya följeslagare, (trummvirvel) Kattmasken.

oktober 17, 2008

Som raketen älskar explosionen



Hejsan ! Jao, som ni kanske märkt så syr jag klänningar så fort
jag får tid över och i förrgår sydde jag denna rutiga med rosett på ryggen,
Men nu är det fredag och ikväll blir det gitarrspel och måla kolteckningar..

september 27, 2008

Dimmiga dar, det där var fina dagar


Två bilder ifrån igår av sisådär 80 stycken .. Det var såå
underbart ! Var där med sara och hanna , om jag ska vara ärlig
vet jag inte vad jag ska skriva för det var helt underbart ! ! ! ! !

september 19, 2008

Fredags fotografi

God morgon läsare ! Tänkte skriva något bra och fint
såhär på morgonen. Men kasta in en bild istället på
en gammelrosa soffa som jag och min lillasyster hitta
ute i skogen förra helgen. Riktigt fin tycker jag. .

september 05, 2008

Friday im inlove

Hejsan allihopa , jag är nyss hemkommen ifrån Båstad nu ungefär.
Mer nyss hemkommen ifrån frissan istället ska jag nog säga,
jag har klippt mej. Det blev så himlans fint men bilder på
de kommer kanske på lördag eller söndag för ikväll ska
vi fira mammas födelsedag och imorn så fyller min
favorit Paulina år så henne måste man juh fira också.