Visar inlägg med etikett lillasyster. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett lillasyster. Visa alla inlägg

januari 18, 2009

Söndags vals

Söndag idag, har mest bestått av att plugga och tjatat med
med min lillasyster. Det hände inte så mycket men en trevlig
Söndag har det varit. Och jag tycker om att hopp på bilder, och att
sitta i källaren. Det är mysigt! Kram

oktober 12, 2008

Järnväg

Två bilder ifrån gårdagen då. Jag och syster min vandra runt i
staden och åt marknadsnougat, mums! och så gick vi på gamla järnvägar.

september 12, 2008

And your sweet blue eyes shine like stars


Stolt ägare av Lula.vackert magasin