Visar inlägg med etikett sömnad. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sömnad. Visa alla inlägg

april 10, 2009

Skepp Ohoj!


Såhär blev Sjömansklänningen!
Riktigt fin tycker jag.

januari 09, 2009

Rosett klänning #


Klänning, fröken A
Hej! gjorde klart den här klänningen idag, va annars ska man
göra när man är sjuk? Inte vet jag. Kram!

november 04, 2008

Tralala lilla molntuss


Blä, är sjuk idag. Så tänkte lägga lite bilder på vad jag pyssla ihop igår.
Blev en rosett sak som man kan ha på fingret och i håret om man nu vill de,
och så blev det en present till en kompis Hhm.. hoppas hon kmmr tycka om den bara.
Bob hund kommer göra mig sällskap resten av dagen kan jag gissa och Håkan också.

oktober 19, 2008

"Krossad sammet hette tyget i affären"

Kjol som egentligen är duvblå som jag sytt idag.

oktober 17, 2008

Som raketen älskar explosionen



Hejsan ! Jao, som ni kanske märkt så syr jag klänningar så fort
jag får tid över och i förrgår sydde jag denna rutiga med rosett på ryggen,
Men nu är det fredag och ikväll blir det gitarrspel och måla kolteckningar..

oktober 09, 2008

make you mine

Klänning, Fröken A
Detta är klänningen jag sydde igår, blev väldans nöjd med den.

augusti 17, 2008

And you stood and said oh my god till she said




Fotograf: Jag
Modell: Paulina
Vart med Paulina idag och tagit kort på hennes nya klänning
som jag sytt till henne, ett namn har den också för den heter
Blue heart pocket dress, den är fiin riktigt nöjd med den . .

augusti 08, 2008

Flowers


Flower bow purse #1

Idag är jag vääldigt trött, prata med en person till tidigt imorse
men det var ganska kul endå. Sytt en mini- väska på förmiddagen
av en bit second hand tyg som jag köpte för ett tag sedan.

augusti 05, 2008

L

Något i den här stilen skulle jag vilja gå klädd ihöst, känns som
hösten kom igår, klagar egentligen inte gillar fina mössor, jackor
och varma koftor och att sitta och mysa i höstmörkret med någon
fin grabb, skulle inte vara fel. Imorgon blir det inget bloggande tror
jag iallafall inte föränn efter fem skulle jag tro men vi får se.

juli 29, 2008

mysterium



Klänning Fröken A ,väska vintage, wayfarer kopior Wedins, sandaler Dinsko.

Sydde en klänning imorse och det är den jag har på bilden
den är gjord av en gammal skjorta i beige som ni kanske ser.
Annars var man ute lite runt omkring västra Tunhem som har
en Robin Hood skog och mystiska grottor att gå in och kolla på.