skip to main
|
skip to sidebar
Visar inlägg med etikett
blommor
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
blommor
.
Visa alla inlägg
april 26, 2009
You make my heart jump twice!
Idag har varit en helt underbar dag! Jag är så glad just nu,
svårt att beskriva känslan från topp till tå..
Kram!
november 16, 2008
Pink
Ny blomma och kruka, imorn är de Måndag och jag kan inte sova,
kram!
augusti 08, 2008
Flowers
Flower bow purse #1
Idag är jag vääldigt trött, prata med en person till tidigt imorse
men det var ganska kul endå. Sytt en mini- väska på förmiddagen
av en bit second hand tyg som jag köpte för ett tag sedan.
augusti 03, 2008
Blomsterplockare och annat strunt
På ett fält där jag plockade lite fina blommor, man får
ju plocka dem nu innan de dör av uttorkning eller blir
upp-plockade av andra blomsterplockande människor .
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggarkiv
▼
2009
(100)
▼
september
(1)
Hej!
►
augusti
(13)
►
juli
(16)
►
juni
(11)
►
maj
(13)
►
april
(21)
►
mars
(2)
►
februari
(7)
►
januari
(16)
►
2008
(97)
►
december
(4)
►
november
(19)
►
oktober
(24)
►
september
(21)
►
augusti
(24)
►
juli
(5)
Om mig
Amanda
Hej, Jag heter Amanda är 17 år skriver om lite allt möjligt som till exempel kläder, dagdrömmar och rosetter! läs gärna och kram på alla :)
Visa hela min profil