Japp! idag är det Fredag och det var så fint väder så jag och linnea bestämde oss för att ha picknic. Var jättevarmt idag så barbent idag med. Mysigt som bara den! Kram
Idag är jag vääldigt trött, prata med en person till tidigt imorse men det var ganska kul endå. Sytt en mini- väska på förmiddagen av en bit second hand tyg som jag köpte för ett tag sedan.