Visar inlägg med etikett sjuk. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sjuk. Visa alla inlägg

januari 10, 2009

Amanda Kladdar

Jag är fortfarande sjuk (suck), feber och förskyld bara men inte kul ändå.
Hoppas jag är frisk på Måndag, hoppas hoppas!

januari 09, 2009

Rosett klänning #


Klänning, fröken A
Hej! gjorde klart den här klänningen idag, va annars ska man
göra när man är sjuk? Inte vet jag. Kram!

januari 08, 2009

I´m sorry that i made you sad

Nu mår jag inte bra igen så kommer troligtvis upptadera mer än vad jag
brukar. Är ju ganska bra iallafall. Men trist och sitta hemma första skoldagen
efter lovet och göra ingeting som man redan gjort hela lovet kanske.
Snön föll från himlen inatt så nu är det vitt överallt ute! Jättefint!
Men nu ska jag äta frukost! Krameli kram kram!

När man är ensam hemma ska man ha en papegoja-penna som
man kan prata med, kaninen svarar inte på mina frågor!

Miss Li - I´m Sorry he´s Mine

november 04, 2008

Tralala lilla molntuss


Blä, är sjuk idag. Så tänkte lägga lite bilder på vad jag pyssla ihop igår.
Blev en rosett sak som man kan ha på fingret och i håret om man nu vill de,
och så blev det en present till en kompis Hhm.. hoppas hon kmmr tycka om den bara.
Bob hund kommer göra mig sällskap resten av dagen kan jag gissa och Håkan också.

september 18, 2008

Jag spelar en sång som är alldeles för lång.


Jag är sjuk igen, inget roligt alls. .
Var sjuk hela förra veckan med feber,förskyldning och huvudvärk.
Men nu har febern kommit tillbaka så de får väl bli teckna, film och
sova i någon dag till. Blir lätt irriterad på detta nu.