Visar inlägg med etikett sjuk. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sjuk. Visa alla inlägg
januari 10, 2009
januari 09, 2009
januari 08, 2009
I´m sorry that i made you sad
Nu mår jag inte bra igen så kommer troligtvis upptadera mer än vad jag
brukar. Är ju ganska bra iallafall. Men trist och sitta hemma första skoldagen
efter lovet och göra ingeting som man redan gjort hela lovet kanske.
Snön föll från himlen inatt så nu är det vitt överallt ute! Jättefint!
Men nu ska jag äta frukost! Krameli kram kram!

När man är ensam hemma ska man ha en papegoja-penna som
man kan prata med, kaninen svarar inte på mina frågor!
Miss Li - I´m Sorry he´s Mine
brukar. Är ju ganska bra iallafall. Men trist och sitta hemma första skoldagen
efter lovet och göra ingeting som man redan gjort hela lovet kanske.
Snön föll från himlen inatt så nu är det vitt överallt ute! Jättefint!
Men nu ska jag äta frukost! Krameli kram kram!

När man är ensam hemma ska man ha en papegoja-penna som
man kan prata med, kaninen svarar inte på mina frågor!
Miss Li - I´m Sorry he´s Mine november 04, 2008
Tralala lilla molntuss
Blä, är sjuk idag. Så tänkte lägga lite bilder på vad jag pyssla ihop igår.
Blev en rosett sak som man kan ha på fingret och i håret om man nu vill de,
och så blev det en present till en kompis Hhm.. hoppas hon kmmr tycka om den bara.
Bob hund kommer göra mig sällskap resten av dagen kan jag gissa och Håkan också.
Blev en rosett sak som man kan ha på fingret och i håret om man nu vill de,
och så blev det en present till en kompis Hhm.. hoppas hon kmmr tycka om den bara.
Bob hund kommer göra mig sällskap resten av dagen kan jag gissa och Håkan också.
september 18, 2008
Jag spelar en sång som är alldeles för lång.
Var sjuk hela förra veckan med feber,förskyldning och huvudvärk.
Men nu har febern kommit tillbaka så de får väl bli teckna, film och
sova i någon dag till. Blir lätt irriterad på detta nu.
Men nu har febern kommit tillbaka så de får väl bli teckna, film och
sova i någon dag till. Blir lätt irriterad på detta nu.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)